Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

Általános kérdések

Jelenleg nem rendelekezünk üzlettel, de személyes átvételre lehetőség van Nyíregyházán és Debrecenben előre egyeztetett helyen és időpontban.

Minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk. Ezen felül 14 nap áll rendelkezésére a termék visszaküldésére, ha az bármilyen okból nem felel meg Önnek. Eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban áll módunkban visszavenni azt.

 

Áru megrendelése

Válassza ki az Önnek megfelelő terméket és kattintson az "Kosárba" gombra. Folytathatja a vásárlást mindaddig, amíg a kosárába nem helyezett mindent, amit meg szeretne vásárolni.

A "kosár" ikonnal, amely megjelenik az áru kosárba rakása után a jobb felső sarokban, megtekintheti a kosár tartalmát külön ablakban (kattintson a "Kosár" gombra). Itt könnyen eltávolíthatja a termékeket vagy megváltoztathatja a rendelt mennyiséget. A másik lehetőség az, hogy egyenesen a pénztárral folytatja. Ha még nincs bejelentkezve a fiókjába, akkor bejelentkezhet, de regisztráció nélkül is folytathatja a vásárlást. Ezután válassza ki a fizetési módot, a szállítási módot, erősítse meg a megrendelését és sikeresen leadta a rendelését!

Ha még nem szállítottuk ki a megrendelését, akkor természetesen törölheti a rendelését. Csak vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Kérjük, ügyeljen arra, hogy helyesen adja meg a személyes adatait, a számlázási és szállítási címét. Az esetleges gépelési hibákból adódó extra költségekért felelősséget nem vállalunk! A csomag kézbesítésére csak akkor kerül sor, ha megtörtént annak kifizetése, vagy egy harmadik fél visszaigazolja a fizetést (átutalással történő előre fizetés, Barion). A kézbesítéskor történő készpénzzel való fizetéskor további költségek merülnek fel, amelyeket felszámolunk a vásárlási folyamat során.

A pénztárban az „Elérhetőség” lépésben jobb oldalt beírhatja kedvezmény kódját. Vegye figyelembe, hogy egyes kódok bizonyos termékekre vagy megrendelésekre korlátozódhatnak.

A csomag elküldése után megerősítő e-mailt fog kapni tőlünk, illetve a GLS parnterünktől is egy nyomkövetési linkkel. Ha Ön regisztrált a webáruházban, akkor a kézbesítési állapotot felhasználói fiókjában is ellenőrizheti a "Korábbi megrendelések" menüpont alatt.

 

Felhasználói fiók

Csak 3 lépésre van hozzá szükség:

  1. Kattintson a jobb felső sarokban található "Bejelentkezés" gombra. A "Belépés" gomb alatt pedig megtalálja a "Hozzon létre saját fiókot" lehetőséget.
  2. A gomb megnyomása után betöltődik a regisztrációs űrlap, amelyet kitölt, megerősíti a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulását. Az adatok megerősítéséhez kattintson a "Regisztráció" gombra.
  3. A regisztráció készen van! Regisztrált, bejelentkezhet és vásárolhat. Megerősítő e-mailt küldünk a regisztráció során megadott e-mail címre.

Ha már regisztrált, kattintson a jobb felső sarokban a "Belépés" ikonra. Írja be adatait, nyomja meg a "Belépés" gombot, és bejelentkezett!

1. A bejelentkezés után kattintson a "Fiókom" ikonra a jobb felső sarokban.

2. Kattintson a felbukkanó menüben a "Fiók" gombra.

3. Az itt található menüpontokban szerkesztheti az adatait.

Kattintson a jobb felső sarokban található "Belépés" ikonra, majd a bejelentkező oldalon kattintson az "Elfelejtett jelszó" linkre. Írja be e-mail címét, és elküldünk egy új jelszót, így azonnal bejelentkezhet és a fiókjában tudja cserelni.

 

Fizetés

Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetéskor kérjük, adja meg a kártya adatait a fizetési folyamat során, beleértve a 16 számjegyű kártyaszámot, annak érvényességét és a háromjegyű ellenőrzési számot (CVV). A bankkártyás fizetés feldolgozásához Barion rendszert használunk.

Fizetés banki átutalással

Banki átutalással történő fizetés esetén a megrendelés befejezése után a visszaigazoló e-mail tartalmazza az összes szükséges adatot.

A kedvezményezett neve: Nyír-Ép-Szép Kft.

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-99666008

Utánvét (Fizetés a csomag átvételekor)

A megrendelt csomagot kézbesítéskor a futárnak fizeti ki. Az utánvét költséget a rendelés befejezése előtt jelezzük.

 

Szállítás és kézbesítés

A megrendeléseket általában a következő munkanapon adjuk át futár partnerünknek, miután megkaptuk a fizetési nyugtát. Az átadást követően futár partnerünk 1-2 munkanap alatt kiszállítja a megrendelt csomagot.

Ha azt látja, hogy a szállítmány csomagolása sérült, nyissa ki a csomagot a futár jelenlétében, és készítsen fényképet a csomag kinyitásáról. Ha úgy tűnik, hogy az áru nem sérült, akkor "elfogadhatja a szállítmányt fenntartással" - töltse ki a protokollt a futárral, és ha bármi történik, akkor jogosult visszatérítésre a szállítótársaságtól.

A csomag kinyitása után azonnal fényképezze le a károkat. A problémát legkésőbb 48 óráig bejelentheti a futárszolgálatnál, és visszatérítést kérhet. A reklamációnál szükség van szállítási számra és fényképes dokumentációra. Küldjön egy e-mailt az info@ellaanddan.hu címre a sérülés leírásáról és a fotókról, hogy mi is felvehessük a kapcsolatot a futár partnerrel a gyorsabb ügyintézés érdekében.

Áru visszaküldése

Ha még nem telt el 14 nap a vásárlás óta, és a termék nem volt használva, valamint az eredeti csomagolásban van, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk a szállítás megszervezésében.

A visszaküldés költségét minden esetben a vevő állja.

A termék vételárát a termék beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. A nem megfelelő csomagolás esetén a futárpartnerünk extra felárat számolhat fel.

Amennyiben kibontás közben, vagy visszaszállítás során sérül a termék, akkor a termék értékcsökkenését a vételárból levonjuk és a fennmaradó összeget visszaküldjük Önnek.

Az oldal tetejére